Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

29 Nisan 2011 Cuma

Şişman erkekler neden sevilmez?

       Bugüne kadar bir çok erkekle tanıştım, bir çok erkekle birlikte oldum. Beni bir tek irite eden, nefret ettiğim şey olduğunu keşfettim. O da ŞİŞMAN ERKEKLER! Sevmiyorum... Sevemiyorum. Bakıyorum bir çok Bear seven insan var etrafımda fakat ben yapamıyorum. Neden, neden neden.... O kadar çok Şişman erkek varken etrafta ve gayet işi gücü yerinde maddi durumu iyi, bana olabildiğince sadık olabilecek bir sevgili olabilecekken ben neden bu erkekleri eliyorum diye kendi kendime sürekli sorup durmuşumdur.
       Geçenlerde bir araştırma sırasında fark ettim ki o erkekleri hantal bulduğumdan dolayı sevmiyorum. Bu genetik bir olay. Nasıl ki bir kadın koca seçeceği zaman onun, en iyi baba olacak olanını seçer. Bu DNA larında işlenmiş bir şey. Bu yüzden şişman erkekleri güçlü bulmuyorlar. İyi de ben neden sevmiyorum ki? Çocuk mu doğuracağım anasını satayım...
       Belki de çok terlemelerindendir diyorum kendi kendime... Yok yok sebep bu da olamaz. Amaaaan neyse bilmiyorum ama şişman erkek çekilmez erkek beee!


5 yorum:

  1. sebep estetik olmasın sakın...

    YanıtlaSil
  2. birleşmek zorlaştığı içinde olabilir. uğraş dur :)

    YanıtlaSil