Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

25 Aralık 2010 Cumartesi

Aşk yasak bana!

Sıçayım ben böyle işin içine! Beni bilen bilir sürekli şehir değiştiren, bi türlü olduğu yere sığamayan bir herifim. Ne zaman şehir değiştireceksem, köklü bir değişim yaşayacaksam bi şekilde bahtsızlık beni buluyor ve hayatımın aşkına rastlıyorum. En azından hayatımın aşk adayı!

Bu seferki bambaşkaydı ama yahu. Aydın'a yerleşmeden önceki son gecem ve ben yine aşık oldum!
Hem de hiç olmamam gereken bi herife!

Bir hafta sonra evlenecek olan, eski bir arkadaşımın sevgilisi!


Evet herif biseksüel! yani parttime gay. Sevgilisi olan tip yani benim eski arkadaşım yaklaşık 3 aydır hastanede yatıyor yoğun bakımda.

Bir hafta sonra da evlenmeyi planlayan bu herifle dertleşip içiyorduk,


Neden durduk yere ben seni seviyorum dedi ki?


Ben ki sevgiye bu kadar aç...

Heriften zaten hoşlanıyordum fakat etik olmadığını düşündüğümden dolayı hiç belli etmiyordum. Meğer o da aynı şekilde bana söylemiyormuş, hafif alkolün etkisiyle ve seviyorum sözcükleriyle birlikte öpüşmeye başladık.


Hayır seks yapmadık, sadece öpüştük, sarıldık, uykuya daldık o şekilde 5-10 dakika sonra yeniden öpüştük, sonra birbirimizi görmeyecekmiş gibi tekrar sarıldık, son öğütlerimizi verdik...


Ve ben berbat durumdayım. Ama başında yakalayınca olayı engelleyebilirim belki.

Aşk yasak bana!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder