Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

12 Aralık 2010 Pazar

Çağrı merkezi ve ayşe...

beni sinir etmek yapılacak en son şey olmalıdır! hele zayıf yönlerini biliyorsam!

Bir kaç arkadaşım çağrı merkezinde çalıştıkları için yapılan uygulamarı gayet iyi biliyorum!

Sevgili vodafone...

Müşteri hizmetlerini aradım ve yaklaşık 15 dakika kadar telefonda bir hizmetliye bağlanmak için bekledim!

buna acaip sinir olan ben! Zavallı bir hizmetliden bunun acısını çıkardım! fekat... O hizmetli şırfıntısı sesinin tonunu küfreder gibi yapmasaydı bunu asla yapmazdım şayet 41 dakika onunla konuşmak benim için de işkenceydi...


Kuzularım bildiğiniz üzere çağrı merkezini aradığınız zaman sizi her şekilde bilgilendirmek zorundalar. Küfür etmediğiniz sürece ve işleminiz bitmediği sürece telefonu kapatamazlar. ayrıca Vodafone hattan arıyorsanız ne kadar konuşursanız konuşun sadece 0.40 kr. yazacağından pek umursamanıza da gerek yok.


şimdi 15 dakika sonrasında görüşmeye bağlanan ben ve aramızda geçen muhabbet....

(ÇM:çağrı merkezi   ET: eştensel...)
ÇM: İyi günler ben Ayşe nasıl yardımcı olabilirim.
ET: Ayşe saat kaç oldu farkında mısın ne iyi günleri?
ÇM: evet haklısınız iyi sabahlar nasıl yardımcı olabilirim?
ET: ben telefonumu modem olarak tanıtıp internete bağlanmak istiyorum, ISS numarası soruyor ve kullanıcı adı falan filan, ne yazmalıyım buraya?
ÇM: Telefon numaranız............ mıdır?
ET: evet.
ÇM: Sayın ET yapmak istediğiniz işlem yasa dışı bir işlemdir.
ET: Peki bana ilgili yasayı açıklayabilir misiniz?
ÇM: Yasa dışıdır...
ET: Sevgili ayşe eğer yasanın dışına çıkıyorsa hangi yasanın dışına çıktığımı bilmek istiyorum! Bana yasayı açıklar mısın?
ÇM: Bu konuda bilgi vermeye yetkili değilim...Başka yardımcı olabileceğim bir işlem var mı? (kaltağın sesi burada carlamaya başladı ben ayrı bir sinirlendim ama sesime yansıtmadım)
ET: peki vodem driver ı kursam bu bağlantı numaralarını bulabilir miyim?
ÇM: Sayın ET yapmakta olduğunuz işlem yasa dışıdır, o yüzden gerekli bilgiyi aktaramamaktayım.
ET: Hangi yasa sayın ayşe? Siz daha hangi yasanın dışına çıktığımı söyleyemiyorsunuz ayrıca ben deliyorum yasayı arkadaşım sana ne? Sen söyle...
ÇM: üzgünüm bu konuda bilgi veremiyorum, başka yardımcı olabileceğim konu var mı?
ET: Telefonu kapatmak mı istiyorsun ayşe, evet var yardımcı olabileceğin bir konu, bana cep özgür tarifesini anlat.
(burada Ayşe deliriyor...)
ÇM: cep özgür tarifesi bla bla bla bla bla....
Başka yardımcı olabileceğim konu var mı?
ET:Var oyun indirmek istiyorum oyunlar hakkında bana bilgi verir misin? ücretlendirmeler falan? hangi oyun ne kadar...
ÇM: bla bla bla bla.... Başka yardımcı olabileceğim bir şey var mı?
ET: var, bulunduğum lokasyonda 3g çekiyor mu bi bakıversene....
(ayşe benimle baş edemeyeceğini anlayıp başından atmaya yöneliyor...)
ÇM: bu konuda sizi yetkili birime aktarıyorum.
ET:Bi saniye
ÇM: buyurun,
ET:sizin yetkili olduğunuz konular nelerdir?
ÇM:Bu konuda size bilgi veremiyorum...
ET: Tamam o zaman aktarmayın beni sayın ayşe, bana telefon kampanyalarınız hakkında bilgi verin.



bu konuşma tam 41 dakika sürdü...

Üzgünüm ayşe... Tek sorun senin yasayı bilmemen, benim senin çalışma kurallarını bilmem, bana sesini yükseltmendi...

3 yorum:

  1. Çok fenasın yaa :))))))

    YanıtlaSil
  2. REZİLSİNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN :D

    YanıtlaSil
  3. seviyesiz bir ilişkimiz var :D

    YanıtlaSil