Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

31 Aralık 2010 Cuma

yeni yıl teranesi...

ayyyy sıkıntılar sıkıntısı, herkeste bir içme merakı, sanki geçen yıl çok bi bok olmuş gibi yeni yıldan güzel şeyler bekleme hevesi, bilmemne falan filan... Baygınlık geldi vallahi!

Hala bir plan yapmadım, yapamadım yapanları kıskanmıyorum! Hemen yılın her haftası gidip bi yerlerde eğlendiğim için farklı bir etkinlik olmayacak benim için bugün ki yapılacak olan şeyler. Hatta daha sıkıntılı bir gün bile olabilir.

Dün gece annem aradı ağlayarak, babam eşyalarını evden alıp gidecekmiş, yeni yıla boşanmış olarak girecekmiş... Genelde kadınların yaptığı bir olaydır bu fakat bizim evde babam evi terkeder, bu kaçıncı yemin ederim hatırlamıyorum. Ayrıca herif antropoza girdiği için de abuk sabuk olaylara giriyor bol bol. Annem "niye Aydın'a yerleştin beni yalnız bıraktın" teranelerinde. Duygu sömürüsü bir yandan, işe başlamamış olmam bi yandan, sıkıntı bastı vallahi billahi!


İçsem dışarı çıksam, sonra bir kaç serseri kurşuna denk geliversem de yeni yıla girmeyiversem demiyorsam ne olayım! Hayır kendimi öldürmeye götüm yemiyor bu birincisi bi de en azından annem falan tazminat alır hayatını geçindirir bu da ikincisi...

Yeni yıl saçmalığı, noel baba saçmalığı, götüm! Hay sikeyim ben bu olayı demekten başka bir şey diyemiyorum canlarım...

Çok bireysel bir yazı oldu fakat yeni yıl farklı bir yıl değil, Aldığınız bütün kararlar geçersiz, bilet deseniz amorti çıkarsa şanslısınız... Hadi öptüm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder