Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

13 Ocak 2011 Perşembe

hayattan beklentilerim neler?

Hayır çok mu şey istiyorum evrenden bilmiyorum ki?

Adam akıllı bi adam istiyorum 30 lu yaşlarında olsun, işini gücünü almış olsun, götü başı oynamasın, kaliteli ve güzel zevkleri olan biri olsun, birlikte film izleyelim, ondan sonra sevişelim, uyumlu olsun, arkadaşlarımla tanıştırabileyim, seksi bir vücudu olsun, mantıklı davranabilsin fakat romantik bi adam da olsun, Her lafımı şiir gibi dinlesin, aldatmasın, sevsin, ara sıra kıskansın fakat çok boğmasın. Tek tük beyaz saçı olsun, bana prensmişim gibi davransın...

İşim olsun, çoooook para kazanayım ama mütevazi olayım, o paranın büyük kısmını hayır yaparak harcayım, iş dediğim günde bir iki saat çalışayım, geri kalan zamanım alışverişin olsun. Yetsin artsın, bardak dolsun ama taşmasın... o hesap yani...


Sağlığım yerinde olsun, eşşek gibi olmasa da kaslı bir vücudum olsun...

Gak dediğimde su, guk dediğimde bal gelsin...


Çok mu şey istiyorum Allah aşkına...


( çok şey mi istiyorum olması gerektiğini biliyorum)

3 yorum:

  1. Aaaa beni tarif etmişsin. Karşılaşsak keşke !!!

    YanıtlaSil
  2. Benim 30lu yaşlar kısmı hariç tüm dileklerim aynı.

    Hayır bundan üretilmemiş mi, anlamadım.

    ANALAR, BABALAR, ÇALIŞIN!

    YanıtlaSil