Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

6 Şubat 2011 Pazar

Biscolata Erkekleri Aslında Sahtedir!

Hiiiiiiçççç boşuna tırmalamayın kızlar... Biscolata reklamındaki o yakışıklı erkekler size gelmez annem. Onca zaman sustum sustum sustum, tek bir yorum yapmadım o reklam hakkında, herkesler konuşurken ben kenarda köşede kıskıs güldüm... Bir kere o erkekler tuvaletten sonra ellerini yıkamıyorlarmış, ondan sonra pipileri minnaaacıkmış, sırf o küçük pipilerinin kötülüğünü kapatmak için kas yapmışlar. Ayrıca bir adada kendini çikolata yapmaya adamış erkek güruhu içinde olsaydım (TÖÖÖBE TANRIMMMMM) kesiiinnn gay olurdum :). Çünkü kadın falan yok o adada. Adamlar hindistan cevizi okşayarak fantazi kuruyorlar. Kurdukları fantaziyi napacaklar? hindistan ceviziyle şey ederek halledecek değiller herhalde. Hele orda paketlemeyi yapan gözlüklü bi tip var amaaaaaan pek bi çirkkin. Annem onca yakışıklı Türk erkeği varken ne bileyim Polat alemdar falan filan... Biscolata erkekleri sizin neyinize...



Evet kıskanıyorum! Bok gibi, çok gibi kıskanıyorum vallahi... Aman yarabbim o adaya beni atsınlar, hindistan cevizi formuna girmezsem, sonra da beni kır diye inlemezsem ben de eştensel günlük değilim. Adamların hem vücudunu kıskanıyorum, bende niye yok diye, hem de yakışıklılığını... Ayrıca mutfak işlerinden de anlıyorlar, benim tam aksime... off yeaaaa....


Anneeeeaaaaaa biscolata bitti mi evde?

Napppçan yasak sana artık o salak çikolatalı şey! O yediklerin götüne gidiyor direkt git ders çalış!

yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


Rüyamda biscolata erkekleri beni marilyn monroe misali arzulasınlar dinim amin...



4 yorum:

  1. :)) Ama kendine haksızlık etme. Görebildiğimiz (sınırlı vücut bölgelerini içeren) fotoğraflarına dayanarak söylüyorum; hiiiç fena değilsin :)))

    YanıtlaSil
  2. ahahahaha çok güldüm sağol canım :) (estensel)

    YanıtlaSil
  3. Bende o reklamlara aldanıp biscolata aldım ve tadı çok kötüydü. Reklamlara aldanmamak lazım. :-(

    YanıtlaSil