Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

28 Ağustos 2011 Pazar

Sen.

Hayatımın yarısını uykuda geçirdim,
uyanık olduğum zamanların yarısını sarhoş,
Sarhoşluğumun hemen hepsini sen,
Seni aşk,
Aşkı sen...

Hayatımın çoğunda gülümsedim,
Gülümserken ağlıyordum,
Ağlarken düşündüğüm tek şey sen,
Ağlamak sen,
Sen ağlamak...

Hayatımın çoğunda fedakardım kendimi unutacak kadar,
Kendime geldiğim her dakikada Kalbimdeydin,
Kalbimin tek atma sebebiydin sen,
Kalbim sen,
Sen kalbim...

Hayatımın çoğunu eski günleri özleyerek geçirdim.
Geçmiş benim için önemliydi,
Seni geçmişte yaşadım çünkü ben,
Geçmiş sen,
Sen geçmiş...

Hayatımın çoğunu sana aşık olarak geçirdim.
Aşk bedene bürünmüştü sessizce,
Sessizlikte ruhum çığlık atardı hep SEN...
Aşk sen,
Ağlamak sen,
Kalp sen,
Geçmiş sen,
Ve korkarım hep sen...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder