Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

29 Kasım 2010 Pazartesi

Aldatma 1

Kadın


Kocam beni aldatıyor, ayh çok ağladım bilemezsiniz ilk mesajı yakaladığımda. "ulan kim sever seni!" diye başı kesilmiş tavuk gibi dolaştım ortalarda. Ayh inanmıyorum bitanem falan yazmış yeaaa götündeki boku ben yıkıyorum herif! kim sana bitanem diyorsa siktir git o yıkasın! Şarteller atmış durumda, bizimki geldi eve delirdim delirdim bidonları leğenleri ne varsa attım kafasına



Erkek


Kuru iftira, vallahi yapmadım. Eve bi geldim bizimki delirmiş, hay telefonumu unutan aklımı sikiim ben. Hayır nereden gelmiş mesajlar bilmiyorum, yanlış numaradır, yok ya da bizim hayrettindir... bakın hala kadamda bidonun izi var hem de çocuğun önünde yapılacak şey mi bu?


Çocuk


Ben anlamadım ki? Zaten bizim sülalenin kadınlarının kaderi bu, teyzem de aldatıldı, annem de, onların kuzenleri de... Ya bunlar gidip nerede piç var onu bulup evleniyorlar ya da böyle salak salak baskıcı davranıp ipler benim kontrolümde dedikçe adam evden kaçıyor. Bence suç aldatanda değil aldattıranda...

Kadın


Onca yıl uğraş didin dur, bütün fakirliğini, pisliğini çek gelsin seni aldatsın olacak iş mi yaa!! naptım ben? düzgün bir hayatımız olsun diye yemedim yedirdim içmedim içirdim! Daha ne yapsaydım Mis gibi bi de çocuk vardim!



Adam


"Ben de kimseden yemedim kadın, bi tek sana yedirdim" dedim, Anlamadı, yahu ibne miyim ben başkasından bi şey yiyim töööbeeee! kavgada söylenmez vallahi, hem iyi yedirmişim ki bi  de çocuk olmuş! Ben bunu açıklayana kadar akla karayı seçtim! Ya tamam biraz öküzce bi açıklama ama sonuçta doğru yani!

Çocuk


Babam aldatmış mı şimdi? iyi de kim bakar babama yahu saçmalamasınlar! Götlü göbekli çirkincene bi herif yahu! Vallahi o kadının aklı yokmuş! Aklı varsa zevki yokmuş!


Kadın


O kadın, o orrrrooossspuuuu emekli maaşı için dolaşıyor bizimkinin peşinde ohhhhh ben onca sene evde yalnız kalayım herif gitsin çalışsın gece mesailerinde emekliliğe gelince başka kadına yedirsin olur mu lan öyle şey ben hep görüyorum esra ceyhanlarda emekli maaşı olan erkeklere çatır çatır yazılıyor karılar, ayrıca müge anlıda da izliyorum hergün kim kiminle neler yaparken nerelerden çocuk peydahlıyorlar ayyyyyy yoksa bi de piç mi var acabaa? ayh yine tansiyonum çıkıyor...



Adam


Tamam öyle üç beş görüşmüşlüğüm olabilir. İtiraf ediyorum fakat karıma söylemeyin vallahi bu sefer koltukları atar kafama ancak erkek kısmısının elinin kiridir yahu!


O KADIN!


Ayh ben çok mu meraklıyım zeplin kadar prostası olan herifle yatıp kalkmaya! Yalnızım, aldatıldım, terkedildim... Ayrıca ikinci kadın olmayı kim ister! benim hedefim birinci kadın olmak fakat o karısı olacak salak bırakmıyor ki adamın peşini, Daha geçen gün söyledi bizimki evde sürekli kavga ediyorlarmış, bir türlü anlaşamıyorlarmış falan feşman! Bir de geçen gün mesajlarını yakalatmış salak karısına aradı kadın car car car beynimi sikti!


Kadın


Mesajları görünce delirdim! Aklım başımdan çıkmış aradım o orospuyu, abna bak kadın kimsen düş kocamın yakasından dedim! bi de dillenmez mi orospu! "Kocana sahip olsaydın da benim yanıma gelmeseydi!" demez mi? Ayh o telefonu kocamın götüne sokacaktım! Eve geldiğinde nasıl bağırmışım "İntihar et heriffff intihar et" diye!


Adam


Hayır bana intihar et diyor, neden intihar edecekmişim yahu? Edeceğime boşanırım misler gibi hayatımı yaşarım hem gençliğim zaten geldi geçti çalışmaktı, çocuktu oydu buydu! Bu laf çok klişe biliyorum fakat hergün baklava yenmez ki! dişleri çürür insanın!!


Kadın


Neden mi intihar et dedim. Çok basit ayh ben öldüremem, sonra müge anlıydı, serap ezgüydü oraydı buraydı kocam kayboldu diye tv lere çıkıp orda agla zırla, ondan sonra senin öldürdüğün çıksın orataya yapamam oyle şeyler hem öldürsün kendini belki o zaman affederim!



O KADIN


Hayır! herifin baklava dilimli karnı olsa diyeceğim ki ok! ama yok! bildiğin göbekli ama aşkım cicim balım diyorum var ya egom kör olsun karısından boşanır da gelirse almam eve! Ama elde etmek arzusu yok mu! off işte o mükemmel bir duygu!


Çocuk


Peki ben annemde mi kalacağım babamda mı? yok ikisinde de kalmayım ben depresyona girdiğim ayagına annemden ayrı babamdan ayrı harçlık alırım mis gibi yeni eve çıkarım gelsin kızlar gitsin kızlar ohh misss ... Abi eve kız atıcam diye göbeğim çatlıyor zaten bi de ikna ettikten sonra boş ev bul işin gücün yoksa!


Adam


ben anlamıyorum ki bu aldatma olayı neden bu kadar abartılıyor! hem dni boyutu da var işin 4 karı vacip falan geyiği dönmüyor mu? bilmem kaç yıl sonra tükenecek soyumuz, bırakın tohumlayalım heryeri, biraz göbeğim var kabul fakat yakışıklı herifimdir ben de!


Kadın

Boyu devrilesice! siktir ol git lan bu evden dedim! ama gitmesin diye içim içimi yiyor! ulan gitse ne bok yicem ben bu yaştan sonra dul karı ayagına mahallenin sebahat ablası olup çıkmaya hiç niyetim yok!







Devamı gelecek...

1 yorum: