Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

29 Kasım 2010 Pazartesi

Kendinden sıkılmak

ayh bazen insanlardan o kadar sıkılıyorum ki boğuveresim geliyor etrafımda dolanan tiplerden bir iki tanesini ( tabi ki sseçilecek olanlar çirkinlerden oluşacaktır.)Annem bile fazlalık gelebiliyor evin içinde. Sanırım tek çocuk olmanın getirdiği bi şey bu. Ailemin tek erkek! çocuğuyum. Pehhh üzgünüm lakin benimle birlikte soyumuz tükeniyor. Soyadını taşıyacak kişi ben olamıyorum. ayh neyse konu dağılmasın. İşte o zaman çıkıyorum dışarıya yalnız başıma alıyorum kitabımı, bilgisayarımı falan yanıma misler gibi hem interntte takılıyorum, bişeyler okuyorum falan filan. O an yanıma gelen garsonu bile boğabilirim o derece yalnız kalmayı istiyorum düşünün artık psikopatlık derecesini. Kimseler benimle konuşmasın ben de kimselrle. O anda bir tanıdık gelirse yanıma bi de yüzsüz bir şeyse masama oturuverirse "aaa yalnız mı oturuyorsuaaannn! " diyerekten. "Ah evet ben çok severim yalnızlığı" diyorum yok anam illa yanıma oturacak! Abi sayıyla mı üretiyorlar sizden diyorum içimden daha sonra telefonumun sahte çağrısını çalıştırıp, sıvışıveriyorum. 

Hayır antisosyal bir tip değilim fakat esiyor işte bazen kaçmak insanlardan. O an kendim bile fazla geliyorum kendime abi kimseyi çekemiyorum vallahi. Zaten yazılarımı da en çok o anlardan birinde yazıyorum. 

Ayh ne zaman bir muhabbet olsa illa seks oluyor konu, kim kimi düdüklemiş kim ne kadar sikişmiş, aman Tanrım ilik gibi çocukları götürüyormuşum bilmemne bilmemne... Abi konu sikiş sokuştan öte gitmiyor. Eşcinselseniz etrafınızda sürekli seksten bahseden birileri oluyor. En olmadık abuk sabuk fantezilerini seninle paylaşıyorlar, cinsel ne kadar sorunlu varsa hepsi beni buluyor benim şuramda şu oldu bilmemne olmuş mudur, bi arkadaşım sikişmiş gobegine boşalmış hamile kalır mı ama ben değil yaneee bi arkadaşım hı hı canım evet bi arkadaşın hamile kalır hatta aynı adamın işediği yerde işersen bile hamile kalırsın diyesim geliyor. 

Hadi diyelim bunlardan kurtuldum gittim bizim tayfanın yanına, ayh onlarda da erkek muhabbeti. Adam gelmiş bilmemne yapmıs o onla yatmıs, bu bunla kalkmış. bilmemne hele duygusallık arıyorum diyen ibnelerin hepsi umumi tuvalet modunda girmeyen kalmamış. homofobiğim dediğim zaman insanlar gözlerini kocaman açıyorlar " nasıl yaneaaaaaa???" diye. Evet homofobiğim. Heteroseksüeller nasıl olmasın ki homofobik, ben bile oluyorsam...  Ciyak ciyak gezen tipleri hiç sevmiyorum mesela! Abi adam sevdiğiniz için gaysiniz eccük adam gibi olun. azcık yahu fazla değil. kadınlar o kadar feminen değil! bi durun bi dünyada neler oluyor bi bakın! 
ya da en azından bakanlar varsa uzaylı gibi davranmayın o arkadaşınıza! 

ayh neyse sıkıldım yazmaktan öyle aklıma ne geldiyse şey ediverdim öptüm minnoşlar...

1 yorum:

  1. Her zamanki güzel ve sürükleyici anlatımın sayesinde hızla okudum. Yazdıklarının her kelimesine katılıyorum. Bir erkeğin duygusal olarak başka bir erkeğe ilgi duyuması değil sorun olan. Sorun, senin de dediğin gibi kadınlardan daha feminen olanlar.Tıp dünyasının kabul ettiği gibi eşcinsellik bir hastalık değil kesinlikle. Ama bence feminen olma çabaları içinde olanlar bazı istisnalar (hormonal bozukluklar gibi) dışında ruhsal açıdan problemliler. Etrafımda homofobik olduğunu söyleyen insanları rahatsız edenler de hep bu tipler oluyor. Neyse, boyumdan büyük laflar ettim gibi oldu ama düşüncelerimi yazdım. Umarım yanlış anlaşılmaz..

    YanıtlaSil