Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

19 Aralık 2010 Pazar

ALES, MODA ve YAĞMUR KALTAĞI!!


Sabah saat 6'da kalktım ve kahvaltımı yapıp hazırlanmaya başladım. Fıstık yeşili Zara kazağım, Bershka pantolonum, Pull&bear montumla sınava gideceğimi bir gece öncesinden ayarladığım için zaten içim rahattı. O kadar süslen püslen belki sınavda hoş birileriyle karşılaşırsın diye ama nafile! neyse o kısma daha sonra gelicem... Sınav salonun önüne gittim hadi son sigaramı da içeyim derken, İzmir'deki görevlilerin Ankara'ya nazaran aramaları daha adaletli yaptığını izledim içim rahatladı. Türbanlı arkadaşların kulakları her bi yerleri tek tek arandı... Neyse ben de her yerimi görevli polise ellettikten sonra içeri girdim. Ciyaaakkkk diye bağırmak istedim! Koskoca ÖSYM su dağıtmamış! Hayır bozuk para mara almıyorlar diye yanıma 5 lira aldım o kadar ama suyu içeriden verdiklerini düşünüp yarı yolda kaldım... Neyse koştur koştur git geri dön sonra bozuk paraları İtalya'daki Aşk çeşmesine atar gibi omzunun arkasından atarak salona gir!

Salona gir de anam ne gör? Birbirinden moron tipler! Sınıfın ortalama insan kilosu 100! "Alllammmm allaaam herkese adaletli davranmıyorsun anlıyorum zeka verdiğin adamlara yakışıklılık vermiyorsun, bana ikisini de verdiğin için şükürler olsun" demek suretiyle teselli ederek kendimi sırama geçtim. Fatih marka kalemim ve Turuncu başı misler gibi karşımda duruyordu. evet kıyafetimle uyumlu dedim fekaaat o kırmızı kalem tıraş da ne öyle! Neyse ki sınav yerine gelmemiş bir gencin poşetiyle kendi poşetimi değiştirip, yeşil kalem tıraşlı ÖSEYEMEE poşetini aldım artık içim rahat! Sınav başlayacak ben götüm her sıkıştığında olduğu gibi başladım dua etmeye. "Allaaam bu kadar çirkinin arasına koydun beni bari aklıma kuvvet ver soruları hızla çözeyim, belki üstümden bir yüksek lisans geçer kanadından doçentlik düşer..." modunda duamı da ettikten sonra. Sınav başladı...


Soruları açtım harıl harıl mat 1 çözdüm, ardından Sözel 1 e geçtim soruları çözerken çözerken hafiften hafiften çişim gelmeye başladı. Yarebbim olcak iş mi? diye sitem ediyorum bir yandan da ALES sınavının 50 satırlık paragraflarından cevabı bulmaya çabalıyorum, kelimelerin arasında boğuluyorum... Çişim geliyor, Sorular uzun, Çişim var, Sorulara yogunlaş!!!! Ama çişim var yeaaaaaaaa!!!! diye içimden isyan ederken, Mantık sorularına geldi sıra! işte benim çığırımdan çıktığım nokta bu olmuştur!


Yağmur adında modadan anlamayan salak kızın pembe sarı bilmemne renkte 4 tane etek 4 tane gömleği var! bu kaltak hafta içi bu kombinasyonları kullanarak abuk sabuk renkleri birbirine uymadıkları halde giyerek işe gidiyor! Siz söyleyin Allah aşkına pembe gömlekle Sarı etek olur mu hiç??? Şöyle bordolu kahveli bi kaç şey atarsın üstüne misler gibi ama pastel renklerden şaşmayan bu kaltak hakkında sorulan 5 soru! beni çileden çıkardı! Ayh olmaz diyorum maviyle yeşil yakışmaazzzz! Ama sorunun cevabı öyle çıkıyor! ayh kesin yanlış bu kadar zevksiz olamazbi kadın diyorum! Çişim vaaarrrr!!!!

Sonradan ÖSYM' de bir odaya kapatılan kurulun benden intikam almak üzere hazırladığı abuk soruları bırakıp, saçımı savurup(ki pre kelim, saçlarım 3 numara) bu kadın da bu sahneyi böyle terkeder deyip çıkacaktım ki! Salon görevlisi arkamdan seslendi "HOOOOPPP nereye arkadaşım" "Çişim geldi çıkıyorum" "135 dakika dolmadı geç yerine!" "Sizin benimle konuşmanız yasak değil mi? ayh iptal edin sınavı banane, altıma mı işeyim?" "kurallar böyle" falan filan diye ağız dalaşına girecektik ki, diğer sınava giren çirkinlere acıyıp geçtim yerime 15 dakika daha bekledim ve çıktım...


Bundan sonra Alllaaam sidik keseme kuvvet de diyeceğim bu biiirrr...
Sınava girmeden önce bi şey içmeyeceğim bu ikiiiii...
Modayla ilgili sorularda takılmayacağım bu üüüüçççç...
Boktan sidikten sebeplerden sınavımın yanmasına müsade etmeyeceğim bu da dööört...


Ayh bi ALES daha geçti, elimde kâr kalan 3 olips şeker, 2 Fatih sınav kalemi, Bir yeşil kalemtıraş, Diyet uzmanlarının tarif ettiği ebatlarda bir beyaz silgi... Geçmiş olsun...

2 yorum: