Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

23 Aralık 2010 Perşembe

Kadın orgazmı ve taklidi...

Kadın orgazmı zor zanaat canlarım, fındık kadar vajinalarında bir sürü çıkmaz mevcut. Giren çıkamıyor diye anlaşılmasın lütfen bu dediklerim...

İşin en kasıntı yanıysa orgazm taklidi yapmak zorunda kalan kadınlar. Eşcinsel arkadaşlarıyla bütün sorunlarını paylaşan kadınlardan en çok duyduğum şikayetlerden biri de malesef bu! Hele hele sevgilisi erken boşalan varsa, 1 dakikalık seks tam 40 gün konuşulur...

Bütün bunlara rağmen erkeklerin hep burnu havadadır, "Abi nasıl çaktım karıya altımda bi inledi bi inledi sorma" muhabbetleri en sıkıcı ve salak olanıdır. Kadınların orgazm taklidi yaptığını akıllarına bile getirmezler. Neden? Yine siz kadınlar yüzünden biblom... Üzgünüm ama beni boşaltamadın diyebilse içinizden biri, o erkeğin özgüveni bi yerle bir olsa ondan sonra bakın nasıl da hırs yapacaklar...

Tabi bunu uygun bir dille söylemek de önemli. Fazla özgüven eksikliği bildiğiniz üzere düz mantık çalışan zekalarda "şiddet"le geri dönebiliyor. O yüzden kadınlığınızı kullanıp yumuşatarak söylemek zorundasınız. Hayır söyleyin ki o hanzo bir daha nasıl çaktım diyemesin!


Ha bir de şöyle olma olasılığı var kaşar damgası yemek! Kimlerle yattın da benseni tatmin edemiyorum geyikleri de dönebilir! Offf Of kadın olmak zor kuzularım! Ama bilin ki erkek olmak da zor! Siz en azından taklit yapabiliyorsunuz! Bir de bizim açımızdan baksanıza...


Türk erkeklerinin %70 i berbat ötesi sevişiyor canlarım. Bunu söylediğim için bana çemkirip bok atacak olan erkekler! evet öylesiniz! evet çok adamla yattım! Evet biliyorum! Fakat yine de dünyanın en iyi seks yaptığına inanan bir egoya da sahipler. Nasıl becerebiliniyor bu bilmiyorum!


Sevmek çok önemli bir şey seks için bunu kabul ediyorum fakat hanım kızlar benden size en büyük tavsiye sakın ama sakın sevişmeden bir herifle evlenmeyin! Evlendiniz diyellim adamın 7 cm çükü var 3 saniyede boşalkıyor... Ne yapacaksın? bombok bir hayat! bırakın öylelerini bakire kızlar alsınlar! Seks yapabilme özgürlüğünüzü kullanın ve sizi orgazma ulaştırabilen erkeklerle evlenin ;) sizi seviyorum... muahh

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder