Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

25 Aralık 2010 Cumartesi

Şehir değişikliği...

Hayatım boyunca sabit bir şehirde kalamadım. Bir şehri tanıdıkça sıkıcı gelmeye başlıyor. Bir tek sıkılmadığım ve çok sevdiğim şehir var o da Ankara... İzmirli olup Ankara'yı sevmem kimine garip geliyor. Bir çok İzmirli'nin ettiği abuk "Ah bi denizi eksik" lafı da şu âna kadar hiç kullanmış değilim.

Bütün gittiğim şehirlerde bir şekilde kendimi gizlemek zorunda kaldım birilerine. Ani bir kararla şimdi de Aydın'a taşınıyorum. (O yüzden sık sık yazamıyorum ne Twitter'a ne de bloguma. Bir düzenimi oturtayım, yeniden tam gaz devam edeceğim.) Bu sefer aldığım bir karar olarak, kimseden saklamayacağım eşcinsel olduğumu. Bakalım küçük bir şehirde nelerle karşılaşacağım, çalıştığım yerde ne gibi tepkiler göreceğim, neler olup bitecek... Bunları tek tek sizlerle paylaşacağım.

Yakında çok güzel bir yazı dizisiyle sizlerleyim şimdilik çıtır çerez yazılarla idare edin cancağzlarım... öptüm gıdınızdan...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder