Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

14 Aralık 2010 Salı

mesaj kaygısı...

Evet evet beni yakından tanıyan herkesin bildiği üzere ben hemen her telefona cevap veriyorum. en azından gördüklerimin. Numarayı tanımıyorsam da kimsiniz diye sormuyorum. O şekilde saatlerce konuşabilirim biriyle, nerden olduğunu çıkarmaya çalışırım falan. baktım olmuyor bi yerden lafı bağlar kapatırım. Ama kapatmadan önce "Canım benim çok teşekkür ederim aradığın için, çok özlemiştim" gibilerinden gerzek laflar da ederim. Bu huyumu bilen arkadaşlarım da bol bol işletirler beni, ben onları falan.

Uyuz olduğum olay mesajlaşmak benim yahu... Hay ben o binlerce bedava mesaj veren şebekelerin taaaaa... yahu telefonuma günde yaklaşık 450-500 arası mesaj geliyor. bir ikisine cevap verebiliyorum ancak. Hepsini okumak gibi bi manyaklığım da var malesef. Hele o melek kanadına orkid takıp bana yollayan arkadaşlarımın gözlerinden öpesim sonra da dizimle apış aralarına geçiresim geliyor. Abartmıyorum canlarım cidden o kadar çok mesaj geliyor ki telefonuma. Ben de anlamıyorum. Yahu mesela şimdi iki kelimelik lafı yaz yolla sonra o cevap atısın sonra sen falan boyle saçma sapan şeyleri ben lise 1 de bitirmiştim. Üstelik o zamanlar böyle bedava mesaj kampanyası falan da yoktu kol gibi giriyordu faturalar. Telefon çekmezdi her yerde, mesaj gitsin diye balkona çıktığım bile olmuştu. Ama arayım, iki dakika konuşalım ne oluyorsa olsun bitsin be cancağzım...

İşin en uyuz olduğum kısmı ise mesajlarda kısatmalar! Yahu bana da zor geldiğinden yapıyorum ama içime sinmiyor arkadaşım! Tamam TDK'sözlüklerini, yazım kılavuzlarını yutmadım ama sinmiyor işte. Hele hele bir insan evladı, herkes yerine herkez yazıyorsa, şarj yerine şarz yazıyorsa bütün karizmasını yitiriyor gözümde. Bunları mesaj atmasalar belki bilmeyip yanılıp yakılıp aşık falan olacağım ama yazıda görünce soğuyuveriyorum... Bence Cep telefonlarından kısa mesaj özelliği kaldırılmalı. Kaltak Ayşe'ye söylesem yasa dışı der mi ki?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder