Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

15 Aralık 2010 Çarşamba

meslek dediğin nedir ki? "Adam" olsun yeter...

Yolda yürürken hemen her adamı kesebilme gibi yüksek bir yeteneğe sahibim. Mum Kokulu Kadınlar filminden beridir içimde bir Hande Ataizi, üç fillerin çapkın Müjde Ar'ı, yedi Aysel Gürel, dokuz tane de "7 kocalı Hürmüz" taşıyorum. Bu yeteneğimi sanırım bunlara borçluyum. Baştan aşağı süzerim seks yapmadığım bir süreyse iyimser yaklaşırım, güzel bir seks yaptıysam her yerinde bi kusur bulurum. Güzel seks yaşatan insan da nadir olduğundan genelde iyimserimdir. Bu bakıp geçtiğim adamları yaklaşık iki dakika içinde unutup bir sonrakine bakarım. Mesela bir mekana gittiğimizde yanımdaki arkadaşlarım tam arkamdaki çocuğu kesiyorsa, "off çok yakışıklı" diyorlarsa ben hiç bakmadan" Parmağında yüzük var tatlım, ayrıca göbekli hafiften" diyebilirim.

Hayatım boyunca bu şekilde kestiğim iki kişiyi hala unutabilmiş değilim. Gittim arkadaşlarıma anlatıyorum. Aman Allah'ım nasıl seksi ne işin var senin sokaklarda git Fashion tv de yürü, yanaklar al al, omuzlar basket topu, dik durduğunda başımı yukarı kaldırarak bakıp sonra utanıp yeniden indiriyorum bla bla bla bla bla.....

İkincisini anlatıyorum, Omuz genişliği benim dört tane popomu yan yana koyduğun zaman onunkine denk düşüyor, boyu yine uzuuuuuunnnn... elleri mükemmel, giyim tarzı spor, fakat giydiği dar body den karın kaslarındaki baklavaları seçebiliyorum, hani öyle ki, tek baklavasını ısırabilirsin o derece... Sulanmak diye bir kavram varsa o anda benim belden aşağım sırıl sıklam... Bu kavram buradan geliyor olsa gerek.


Bunları arkadaşlarıma anlattığımda en nefret ettiğim soru, "ne iş yapıyor?"... Yahu sanane kadın Allah erkek yaratmış diyorum, yok illa işi ne...

İlk bahsettiğim yanakları al al olan herif pilavcı arkadaşlar. Malesef seyyar arabada pilav satıyor. Ama çok tatlı yeaaaa pilav ister misin diye sorduğunda pirinç tarlan olayım sula beni diyesim geliyor... İkincisi de tostçu. Ulan o kadar kas yapmışsın, tost makinesi sıkıştırmak için kullanıyorsun! Offff... Pilavcı seyyar olduğundan pek göremiyorum bu soğuklarda ama tostçuyla aram iyi... Görsellik benim için önemli, nikahıma alacak halim yok. Koynuma girsin yeter. Yakında yoldan çıkarırım hepsini... Öptüm minnoşlar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder