Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

1 Aralık 2010 Çarşamba

sıçıyoruz arkadaşım!

"Arkadaşım sıçıyoruz, trende tuvalet mi yok! git başkasına!" Evet kapıyı toplam 7. kez çalan herife söylediğim replikti bu! Yahu İstanbul'dan gelirken misler gibi vagonların içinde de priz vardı ben de telefonumu şarja takıp twitter miwittr takılıyordum öyle, ama bilgisayarım yoktu yanım da! şimdi bilgisayarım var vagonlarda priz yok! şu anda size tuvaletten bildirmekteyim canlarım ciğerlerim burası oldukça daraşmalık bir alan! hele benim gibi 184 boya sahipseniz daha bi beter yani! annem koltugun ikisine de yayılmış vaziyette uyuyor, ben klozetin üstünde oturmuş bloguma yazı yazıyorum! o kadar garip bir hal ki tasvir etmeye kelimeler yetmiyor! TCDD'ye duyurulur, tuvalet çok rahatsız be hacı! ben ankara'dan izmir'e tuvalette 14 saat boyunca gidemem ki! bi çözüm üretin yalvarıyorum resmen! ayrıca Turkcell! Sana da buradan sesleniyorum Senin çekim gücün TCDD trenlerinin tuvaletlerinde geçmiyor olum! Vınn bokuyla kaldım burda? napçam götüme mi sokçam bu vınn'ı? Cİyaaaak diye bağırmadan önce, biri bir daha kapıyı çalarsa giiiirrr diye bağırırım haberiniz ola!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder