Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

1 Aralık 2010 Çarşamba

Turgut'un anısına... (Final)

başı kesilmiş de kurtulmuş tavuk gibi evin içinde turguttt turguuut diye dolanırken, o kafayla kankamı arayabildim bir tek! Kankam da o şehirde tek piercing takan kız olarak, mimlenmiş durumdaydı, küçük şehirlerde farklı bir şey yapıyorsanız, fahişesiniz, satanistsiniz, eroinmansınız... Yani şehrin bi başından osursanız öbür başından 40 kişiyle yatmış da ishal olmuş dedikodusu çıkar... Öyle bi durum anlayacağınız...  Ardından polisleri aradım, konuşma aynen şu:

"-Memur bey yetişin Turgut çalındı.
-Beyfendi çocuğunuz mu kayboldu?
-Ne çocuğu be! bilgisayarım çalındı, nooolur gelin noooolurr...."


Polisler geldi, bir yandan parmak izi alıp bir yandan beni sorguluyorlar bir yandan da zabıt tutuluyor...
"-Beyfendi neden sizin bilgisayarınızı çaldılar?
-bilmiyorum (ağlıyorum bir yandan)
-Bu kadar ağladığınıza göre bilgisayarınızda ne vardı?
-Fotograflar, şarkılar falan ahhh Turgut'um
-Turgut kim?
-Bilgisayarım.
-Adı mı vardı bilgisayarınızın?
-Evet.
-Siyasi bir örgüte üye misiniz?
-Hayır ben apolitikı bi herifim!
-Apocu musun lan sen?
-Yanlış anladınız memur bey, politikayla ilgim yok yani!
-haaaaa
- Peki birini tehtit edici bi şey var mıydı?
-yoktu...
-Peki neden bilgisayarı çaldılar?
-Beyfendi burası öğrenci evi farkında mısınız? Başka çalınacak ne görüyorsunuz?
-Ne vardı bilgisayarında?
-Fotoğraflarım vardı! (deliriyorum artık!)
-Nasıl fotograflar?
-Çığlak fotoğraflar...
-Atletli falan mı?
-Yok yok anadan üryan..."

Evet delirmiş durumda ben bu sorulara cevap verirken eroinman, fahişe, satanist kankam girer içeri...

"-Alın bunu başka odaya"
Ve kankamla geçen muhabbet, "sam'in fotoları varmış bilgisayarda" kankamdaki cevap " aa evet makyajlı fotoları vardı" "Sam makyaj da mı yapıyor?" "Yanlış anladınız sanatsal makyaj hani var ya marilyn manson gibi" "Nesiniz lan siz?" "Evet ben de hep soruyorum bu soruyu, neyiz biz?" "Ne kullanıosunuz siz?"


Bilgisayarım çalındı, neredeyse ben suçlu duruma düşecektim, peki memur bey, hırsızın hiç mi suçu yok deyiveresim geldi ama sustum... Adalet farklı işliyor kuzular...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder