Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

1 Aralık 2010 Çarşamba

Turgut'un anısına... (part 2)

Daha sonraları yalnız başıma eve çıktım söylemesi ayıp 4 katlı, 7 odalı, kocaaamaaan villa :) oha demeyin kirası çok ucuzdu :) hatta o kadar ucuzdu ki, aylık ısınmaya harcadığım para kiradan daha fazlaydı. O derece yani düşünün. E tabi benim bir evim olursa ne olur keraneye döner. Altı ay boyunca kaldığım o evde bi ben seks yapmadım kuzular, gelen birini attı giden birini attı, hatta bi gün kapıda biri vardı tanımıyorum. Vallahi adam gelmiş kız arkadaşıyla, bi arkadaşı tarif etmiz benim evi.. E geçin dedim ne deyim şimdi :) Benim de o sıralarda Turgut(bilgisayarım)'la derin bir ilişkim vardı. Çünkü internetten biriyle tanışmıştım 7/24 o tiple konuşuyorum ama yok böyle bir konuşma, sabaha karşı saat 4 e kadar msn başındayız, kameralar açık, sabah dokuzda dersim var mesela, telefonla uyandırıyordu beni (dalga geçmeyin, ondan sonraki hiçbir sevgilim ders programımı ezbere bilmedi bilse de uyandırma zahmetine girmedi). Ders aralarında nişanlımla konuşuyorum geyiğine telefondayım sürekli malum sınıf arkadaşlarına da çaktırmıyorum durumu. Bi kız arkadaşı yok bunun neden falan diye sormaya başlıyorlar, e o zaman da nişanlıyım diye sallayıvermiştim. Neyse bu yerden bitne göt beni bi gün terkediverdi, ben deli gibi ağlıyorum ama öyle böyle bir ağlamak değil, insan sıçarken ağlar mı lan? bildiğin ağlıyorum, Turgutumla ben kalmışım sadece, onun da bilgisayarının adı vardı, Göğen'di bak hala hatırlıyorum. Aman o da ekmek yerdi, aman o bu şarkıyı pek severdi modunda ağlıyorum ben, fotograflarına bakıyorum ağlıyorum, gönderdiği şarkıları dinliyorum ağlıyorum, eski yazışmalarımızı okuyorum ağlıyorum, zıkkımın kökü ağlıyorum öldüm geberdim ağlıyorum o derece yani, sünger gibi su çıkıyor bi taraflarımdan. böyle bir dönemde ben Turgut bağımlılığımla ve yanımdaki tek arkadaşım olarak... Aman tanrım ne kadar salakmışım dediğim günler geçirdim...

Birgün uyandım ve dedim ki tamam artık ben bunu unutmalıyım, okuna gittim dönerken DVD aldım, onun yolladığı ne var ne yoksa hepsini o dvd'ye kaydedecektim, bir geldim, bir baktım, TURGUT YOOOKKK!!!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder