Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

8 Ocak 2011 Cumartesi

Öğrencilik ve sınavlar...

Öğrencilik yıllarım sınavlar ve ben...

Aman Tanrım o ne zor bir dönemdi. Şimdi geriye dönüp baktığımda hiç özlemediğimi hissettim. Hani derler ya bi bitsin bak o dönemi nasıl özleyeceksin. Naaahhh iyi ki kurtuldum oğlum. Yok öyle bi İşkence.

Bir de Türkçe Öğretmenliğinden mezun olunca... Oku Allah oku, 500 sayfa not 3 tane eşşek amı gibi roman... Hemen her sınavdan bu şekildeydi. Hele hele alttan da dersin varsa(ki hepsi alttandı bir senede verdim hepsini baktım olmuyor öyle...)

Sınavlara bir hafta kalmış...

Son senemde cemaat evindeydim, eşşek gibi kasıyorlar...
Ben bira içiyorum... Abi bu dünya yalan değil mi yeaaaa diye aklımca yoldan çıkartmaya çalışıyorum onları da...

Sınavlara 3 gün kalmış...

Bizimkiler ara sıra namaz kılıyor, yemek yiyor onun dışında derslere gitmeyip (evet devamsızlık haklarını ders çalışmak için kullanan ev arkadaşlarım vardı) Ders çalışıyorlar. Yarı zombi şeklinde...
Ben "Abi o notlardan bana da ayarlasanıza" modundayım, elimde bira...Akşam canlı müzik eşliğinde bizim kızlarla içicez sonra çalışırım ben bi ara...


Sınavlara 1 gün kalmış...

Bizimkiler uykularını tam almak zorundalar kafaları iyi çalışsın diye, sınav dualarını okuyorlar yatıyorlar...

Ben hassiktir... Ne bok yicem, Abi kitapların özetlerini okusam yer mi acaba? Nereden soracakmış ki? Ya sikerler nescafe yok evde! gavur markası diye almıyor puştlar... Türk kahvesi colanın içine koy, köpürsün tadı bombok... Ama uyumamak için mükemmel...

500 sayfa notu bir kere okuyup, kitapların başı ortası sonundan üçer sayfa...


Sınava saatler kala...

Bizimkiler konuşuyor ben yanlarında uykusuzluktan gözlerim şişmiş...Onların söylediklerinden bir kaç cümle koparıp sınava giriyorum...

Sonuç...


Onlar 56 ben 58 almışım... Hiçbirimiz geçemiyoruz ama bizimkiler isyanda...

Ben altı senede bitirdim ama onlar 7. senesinde bitirdiler...

aralarında benimle aynı yıl bitiren de vardı... Ama işin özü bölümden 4 senede mezun olan toplam 6 kişi vardı yani 58 kişilik sınıftan 6 kişi! bunun 3 ü atandı... geri kalanı polis oldu... Saygılar...

2 yorum: