Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

9 Ocak 2011 Pazar

Özür Mektubu...

Eşcinselliğe en lanet ettiğim anlardan birisidir bu yaşadığım olay. Dün gece yatarken telefonuma gelen mesajlara bakıyordum. O mesajlardan bir tanesi 'lanet olsun yahu' dedirten türdendi. Öğrencilik yıllarımda aramın çok iyi olduğu ve eşcinsel olduğumu söylemediğim bir kız arkadaşım vardı. bilikte gezer tozar, İçer dertleşirdik. Aşklarımdan da bahsederdim ona, tabi isimleri değiştirerek. Mesela 'özcan' diyeceğim noktaya 'öznur' koyuverirdim. Bu birçoğumuzun yaptığı bir şeydir. Derdini paylaşmak istersin ama yalan değil yanlış söylemek zorunda kalırsın...

Son senemde bu arkadaşım bana aşık olduğunu itiraf etti. Birlikte Cafe'de oturuyorduk her şey iyi güzel... Gidip Müzik kutusundan bir şarkı attı ve pat diye söyleyiverdi. İçimden 'hassiktir' dedim... Yapmaması gerektiğini, bana aşık olmaması gerektiğini anlatamadım. Donup kaldım. Bir kaç dakika içinde kendimi topladıktan sonra 'Canım, bunca zamandır sana söyleyemedim fakat sana söylemem gereken bir şey var; ben eşcinselim' tokadımı yedikten sonra masada bırakıldım. Oturdum ve bütün hikayeyi baştan sona düşünmeye başladım. Bütün işaretleri, bütün yaptıklarımızı... Evet malesef ben aşklarımı anlatırken ağladığında benim için üzüldüğünden değil, benim başkasına duyduğum aşktan dolayı ağladığını vesaireyi... Hepsi yerli yerine oturdu. Abuk sabuk davranışları falan...

O günün gecesine beni arayıp 'Bana bu yalanı atacak kadar mı istemiyorsun birlikte olmayı?' diye sormuştu. Böyle bir şey nasıl ispatlanır ki? Gidip kızın önünde sevişecek halim yok ya! En son zamanla kabullendiğini hissederken gideceğim gün bana 'beni bir daha arama, ben bunu başaramam, aradığımda da açma' demişti. Saygı duydum her ne kadar görüşmek istesem de. Aradan bir sene geçtiği halde hiçbir mesajına cevap vermemiş, hiçbir telefonunu açmamıştım. Dün gece tekrar bir mesaj geldi ondan... 'Arada bir gün olsa, bir an olsa hatırlıyor musun beni?' diye. Cevap vermedim yine. Ama bilmesini istedim. Ben seni unutmadım çocuk ama keşke bana aşık olmasaydın... Keşke yapmasaydın, keşke ben de sana ilk tanıştığımızda pat diye bunu söylemiş oluverseydim... Geçmiş geri gelseydi, bu kadar üzüleceğini bilseydim ilk tanışmamızda sana selam bile vermezdim. Sırf sen üzülme, sırf yıpranma diye... Özür dilerim...

4 yorum:

  1. Kötü bir durum.Çok,çok üzücü bayan arkadaşın için.Sendede biraz hata var.Sonuçta o bunu tahmin edemezdi.Ama bilememişsin.Olmuş artık...

    YanıtlaSil
  2. o yüzden artık pek saklamıyorum.

    YanıtlaSil
  3. insanlar biseksüel olduklarını açıklamakta zorlanıyor çok normal anlatamamış olman bence.ama kızında bunu kabullenip yanında olması gerekirdi arkadaş dediğin öyledir çünkü.benim arkadaşlarım hep destek oldu bana.ki içlerinde belki bu durumu kabul edemeyecek diye düşündüklerim bile bana sahip çıktı. üzülme eştenselciğim daha iyi arkadaşların elbette olacaktır.

    YanıtlaSil
  4. Ya aşık olduktan sonra kabullenememesini anladım diyebilirim... Garip yahu...

    YanıtlaSil