Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

29 Kasım 2011 Salı

Malız Biz!

( Bu konuşmalar tamamıyla gerçek konuşmalardır, hepsi geyik anında çıkmıştır... Karakterler (D)Dilvin, (S)Soykan ve (E)Eştensel Günlük'tür. Soykan ve Dilvin sevgilidir, Eştensel Günlük ilişkilerindeki 3. şahsiyettir...


E : Abi dedemin çocukları diye bi film çıkmış ona gitsek ya herkes ağlıyormuş falan.
D : Dedemin çocukları biz oluyoruz lan! Filmin adı o değildir. (ps1: Dedemizin çocuğu biz olmuyoruz!)
E : Yok lan dedemin insanları!
D : Dedesi Tanrı mıymış?
S : Yok Egeliymiş...
E : Aynı şey lan, burası İyonya oğlum ne Tanrılar doğurdu bu topraklar Zeus, Herkül, Thor hepsi bu toprağın mahsülü...
(ps2: malız biz!)

--------------------------------------------------------------------------------------

S : Abi Jenga oynasak ya.
E : Yok abi oynamayalım, tavla mavla daha iyi gider şimdi.
D : Neden ki?
E : En son biz oynamıştık, kutuya dizerken bi sonraki oynayacak olana götlük olsun diye yanlış dizdik.
S : Haa! Biz senden sonra oynadık...
D : Yine bozuk dizmiştik...

Sonuç: İlk el için dizilmek üzere götümüzde patlayan jenga tahtaları)

-----------------------------------------------------------------------------------------


(Telefon konuşması)
D: Aşkım uyandın mı?
E : Dilvin salak mısın beni arıyorsun!
D : Off yaa, Soykan'ı uyandıramıyorum.
E : Beni ararsan uyanmaz elbette...
D : Kapat telefonu sınava gircem ben!

--------------------------------------------------------------------------------------------

(Telefon konuşması, Dilvin'le Soykan birlikte, ben evimde...)

S: Abi biz bir konuda münakaşaya varamadık, seni aradık...
E ve D aynı anda: Münakaşa edip, mutabakata varılmadı herhalde...
S : Bi baskı kurmayın üstümde!

---------------------------------------------------------------------------------------------

D : Geçen gün ikimiz birden düzelttik ya Soykan'ın dediklerini bozulmuş bize...
E : Bozulmayan Soykan istiyoruz!
S : Yok yeaaa bozulmadım aslında... (Küçük emrah tonlamasıyla)
E : Mesela ben sesilya (Cecilia Bartoli) diye okurdum, Bay X beni düzeltti meğer çeçilya diye okunurmuş, bozulmanın aksine sevindim...

S: Başka neleri düzeltti. (Ps: Laf sokmanın verdiği yavşak gülümsemeyle birlikte)
E : Geriye neyim kaldıysa hepsini bozdu Soykan...
D : Aşkım eğer üç kere daha kapak yaparsa tabak alalım olur mu?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder