Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

8 Aralık 2010 Çarşamba

götünü dönen adam... Göt adam...

 Tırnaklarımı sivri törpüledim ve jülyen doğrayacağım adamı karşıma aldım... Ama önce sizlere bu hikayeyi anlatmalıyım.

Kuzucuklarım ben bundan tam 4 ay önce (sevgilimden ayrılalı 2 ay olmuş savrulma aşamasındayken) Spora yazıldım. İşte depresyonumu atacağım vesaire derken bir çoğunuzun bildiği üzere spor hocama hafiften kurlar yapıyorum falan. Bir gün spor hocam arkamdan soyunma odasına geldi ama o sırada içeride hoşçana bi adam vardı. içimden "Kahretsin yine sevişemedik!" dedim o da afalladı falan derken ben sizi tanıştırayım geyiğine girdi ve yanımdaki 40 yaşlarındaki adamla beni tanıştırdı. 40 yaşında dediğime bakmayın adamın kaslarının üstüne parmesan peyniri rendeleyin erisin, o derece hırs yapmış ve o oranla kas yapmış herif.

Neyse ben tanıştım adamla, bu sefer hafiften ona sulanmaya başladım ama sulanmaktan kastım kesin bi bok var bunda, tavlarım lan ben bunu geyiği... Havuz kenarında otururken işte konuyu seksten falan açıyorum ki konu oraya gelsin, adam da açılsın. Adam "ben duygusallık olmadan seks yapmaya inanmıyorum galiba sen sekse çok düşkünsün, gençlik işte..." demesin mi göt gibi kaldım ortada! sinir oldum gittim kendimi buz gibi havuza attım!

Derken bu bizim duygusal amcayı Kuşadasın'da gay barda görmeyim mi? Ahhhh dedimmmm şimdi düştün ağlarıma... Gözlerimi Erkeğine yönelmiş Hande Ataizi gibi kısarak yanına doğru yürüdüm... Evet o gece ki o adamı görmeden önce içmiş bulunduğum 500 liralık içkinin de etkisiyle yanına oturdum ve şöyle salak bir cümle kurdum. "Vaaayyy bay duygusal, sen gay miydin yahu, neyse hacı hacıyı mekkede hoca hocayı tekkede ibne ibneyi dakkada demişler ahahaha(buna sadece kendim güldüm, herif gayet normal durdu) yeaaa çok sarhoş olmasaydım sana bi şey söyleyecektim ama sarhoşum yarın pişman olurum diye söylemiyorum!" Evet içince aptallaşıyor insanlar! üzgünüm, herif de pişman olma istersen dedi ve kalktım...

Bi süre sonra baktım bizim duygusallık amca kucaktan kucağa geziniyor! ayh noldu bunun duygusallığına derken gittim yanına "Seni yarım saatlik çalsam sorun olur mu arkadaşların için?" diye sordum ki bu benim ender anlarımdan biridir. Ne kadar sarhoş olursam olayım kimseye gidip senden hoşlandım, gel konuşalım bilmemne demem. Burnum düşse yere almam, götüm kopsa bırak kalsın kalan bana fazlasıyla yeter derim alkoll ahhh alkoollll ve o kaslaarrrr.... Herif 5 dil biliyor fakat dönüp "yok ilgilenmiyorum" ya da "Daha sonra konuşalım" ya da benzeri bi şey demedi!!! döndü götünü devam etti dans etmeye...


gözlerim doldu resmen yahu piç gibi kaldım ortada :( neyse ben de gittim köşede bi koltuğa oturdum yanıma gelen yakışıklılardan biriyle teselli bulmaya başladığım noktada (öpüşürken falan) duygusallık amca yanıma gelip "şimdi konuşalım istersen" demesin mi?? döndüm öpüşmeye devam ettim...



veee aradan 3 ay geçti, dün yeniden aynı spor salonuna yazıldım (evimden yaklaşık 15 km uzakta bu salon) bugün karşılaştık! fener görmüş tavşan gibi baktı vallahi, bi selam verdim geçtim sporuma devam ettim, hocama sulandım hafiften... Nereye gitsem herif tepegöz gibi beni izliyor yahuuu! Sonunda bitirdim programımı saunaya geçtim, bi baktım bu da geldi 2 dakika sonra, ayyyyy sıcak bastı dedim çıktım, duşa girdim bi baktım bu da yan duş boş olduğu halde beni bekliyor... Sürüneceksin köpek, götünü dönüp dans etmenin bedelini ödeyeceksin! bendeki ibne damarını çatlattın ya ben o tırnaklarımı tam 3 ay boyunca sivriltmek için törpüledim! geçiricem bi yerlerine amaaa az sürün...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder